HTML

Versek birodalma

Egy főleg versekkel foglalkozó blog amit én szerkesztek eddig de lehet hogy a jövőben még csatlakoznak hozzám.

Friss topikok

Címkék

Archívum

2012.12.11. 08:36 Vleidstein

Elmúlt Emlékek(saját)

1.

Emlékek viharában vagyok én

Mint egy megvadult mén

Gondolataim szólhatnának másról

De nem megy mert szólni kell az igazságról

2.

Emlékszem mikor először láttalak

De akkor még nem hallottalak

Könnyű hiszékenységben éltem

De te megbántottál engem

3.

Bántottad lelkem s szívem egyaránt

Dühös voltam magam iránt

Az iskolapadban kivérezve ültem

De én erős voltam és tűrtem

4.

De a jövő mást tartott nekem

És változás ért engem

De már nem vérzik a szívem s nem fáj lelkem

Elfeledtem rólad minden vétkemet s bűnömet

5.

Ezzel lezárom életem szakaszát

Befejezem küldetésem útját

Elköszönök tőled s csúf emlékedtől

Mintha elbúcsúznák a szülőföldemtől

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wishmaker.blog.hu/api/trackback/id/tr634959324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása